Söndag=Lygnevi, Måndag=chipsdag!

Igår var det Söndag och jag var på Lygnevi och festade med mina vänner faktiskt :) Jag Susanne & Madde bestämde oss för att gå dit ihop som gamla goa tider, och det blev lyckat! Jag & Susanne gick mest dit för att vi är stora fan till Robert Gustavsson som skulle spela med sitt band Rolandz, han är bara så pinsamt bäst haha!
Idag är jag mycket seg då jag drack en hel del igår, blev sur,ledsen och vinglade runt tillslut, som faktiskt är mycket sällsynt för min del annars. Träffade också Jens vän för första gången under denna tiden, åh vad han måste tycka han har en munter flickvän! Jag får ta och skärpa mig på den fronten, sådana fylle fasoner vill vi inte veta av ;D
Ringde även Fanney och grät och pratade om hur mycket jag saknade henne, det skäms jag då inte för, för jag saknar dig min sockerpulla!

Helgen i övrigt blev lite traumatisk, då susannes söta lilla chihuahua dog i Lördags. På något vis hade kopplet gått av medans vi var inne på pizzerian och när susanne kommer ut hittar hon henne livlös på vägen (antagligen påkörd), inga tecken på något våld. Så himla hemskt och chockerande! Så tycker vi alla skänker en tanke till henne <3

Nu skriker min mage efter chips som jag ska mumsa i mig, det förtjänar jag en dag som denna. Sätter nog på en film och myser, Jens kunde gott varit här tycker jag!
Ha en fortsatt härlig dag iallafall <3





Postat av: Annie

Nee fy fan vad hemskt!! :( Stackars vovve och stackars susanne...

2009-07-21 @ 12:55:57
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja fy, det kan jag förstå.. Jag förstår inte hur hon klarade av att gå till lygnevi..

2009-07-21 @ 15:51:25
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _