Jobb och sånt. . .

Dålig på att uppdatera? JA TACK! denna gången är det för att jag jobbat sedan i torsdags förra veckan, börjar 07:00 och slutar 15:30 och är helt slut efter en hel dag i ett storkök och en slående värme, men jag ber så mycket om ursäkt och ska bättra mig!
Ska göra en liten resume av vad det är för skoj jag hittat på den senaste veckan då:
Onsdag 24/6
Jag, min syster och hennes son Vincent tog ett tidigt tåg in till Varberg för att ha en go dag på stranden. Vi började med att käka frukost på espresso house, sedan for vi ner till stranden och GUD vad skönt det var! Vincent var underbar och älskade stranden och havet, jag gottade mig i solen och fick endel färg! wiiie :) när vi legat på stranden ett antal timmar bestämde vi oss för att gå till centrum innan tåget gick hem, och när vi kom in på H&M fanns det ett bh och tros set i neon rosa & svart, spets, som verkade vänta på mig!så det var jag tvungen att köpa.Skit snyggt på en brun kropp ^^, Gosh vad glad jag blev!
Lördag 27/6
Jag blev medbjuden av söta Susanne på en liten mini semester med hennes pojkvän och hans vän till Bolmsö i småland! Skit mysigt. Resan dit gick bra och tog inte allt för lång tid, färgan över var dock seg :P Väl framme slängde jag och Susanne på oss våra bikinis och knäckte varsin cider, underbart! dagen fortsatte med bad, grill och mer dricka och till sist ett litet busigt nattbad med Madde ><

Nu är det en ny vecka och som jag berättade förut så jobbar jag denna veckan, men det är Onsdag nu så det är bara två dagar kvar, skönt tycker jag. Men det blir lite klirr i kassan!
jag och mamma var nyss nere och tog ett dopp i sjön, hur härligt som helst, och det är ju bäst efter en dag på jobbet :)

Oh just det! Igår kom Jens hit och vi tittade på den där filmen "P.S i love you", fy fan vilken bra film alltså. Fick lite smått tårar i ögonen ibland och hela handlingen var bara så gullig samtidigt som det var sorgligt, se den bara!

Nu ska jag koka mig ett ägg och äta någn macka sen blir det sängen för min del!
Puss & kraaam // Pauline <3

slänger in lite bilder från Varbergs dagen




Postat av: Josse

Härliga bilder! ;) Har hört att den filmen ska vara jättebra, måste få låna den :)

2009-07-01 @ 21:22:48
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Fanney

jo den filmen är beeest^^ måste bara säga att det med att vara slut efter jobbet förstår jag dig till tusen jobbar från två till nio och håller typ på dö när jag kommer hem, bajs jag saknar dig, och jag ska hitta den billigaste resan för att få hit dig!!

2009-07-01 @ 21:49:20
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: Fanney

sv: men det är ingen ny tagen bild för jag hittar inte hur man får igång camen, och so om han älska den? det gör jag med, kanske inte lika mkt som han men den är sjukt bra så de så!

2009-07-02 @ 22:03:30
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja dom var helt ok faktiskt :)

2009-07-03 @ 13:04:08
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh va roligt att Jens fortfarande finns kvar :D Och jag håller med dig, den filmen är underbar!!!! Jag grät som en gris när jag såg den :P

2009-07-03 @ 14:23:33
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _