Hipp hipp hurra för mig!

Japp, idag fyller jag 19 år! yeeey, not. Jag har inte alls varit sugen på att fylla år, det spelar lixom ingen roll längre, är det BARA jag som känner så? Tanken av att veta att man bara blir äldre och äldre gör mig illamående.
Meeen, jag ska inte vara dyster. Jag är visst glad och har fått fin fina prestenter!
Igår hade jag lite kalas med Jens, Issa, Timmy, Josse & Vincent. Jag fick jätte fina rosor utav älskade Isabelle som mycket väl vet att jag älskar rosa, så hon hade gått in och sagt "Jag ska ha en bukett till en tjej som gillar rosa" älskar dig babe! <3 Mamma hade hjälpt mig att göra en så läcker hello kitty tårta som jag önskat mig, så efter vi smaskat i oss den och någon utav mina misslyckade cupcakes gick vi hem till Timmy. Jag blandade kaffe drinkar och vi lyssnade på musik och umgick, trevligt!

Imorse blev jag väckt utav att mamma & pappa kommer in med en bricka med flagga på och sjunger "ja må hon leva. . ." och på min vänstra sida har jag lyckan att vakna bredvid en snygging, Jens. Det var en mycket bra väckning må jag säga ^^,
Jag fick pengar utav mamma och pappa som skulle ersätta för mobilen jag köpte själv förra veckan, ett underbart färgglatt och snyggt linne från min syster och en hello kitty badväska, gulligt! Efter ett tag kommer Jens med ett paket (va?! jag som inte önskat mig något!) då har han köpt ett jätte fint silver armband med hjärta på från MIss Dee, lyckliga mig!

Jag och timmy var nere på byn och solade, vi blev förövrigt hett bruna, sedan fikade vi på punkten. Mysigt eftersom vädret inte är på topp. Nu sitter jag här och funderar jag på vad jag ska packa, reser bort till småland tills på Tisdag för att träffa släktingar m.m. Så blir inte mycket bloggande för mig så ni får allt hålla er till Onsdag!

Ha en bra helg (hoppas på att solen kommer fram) och ta hand om Er!
Puss & Kram// PAULINE <3

Bilder från igår och idag, here you go :


En bra låt som jag spelar om och om igen denna regniga dag!



Postat av: Annie

Gud vad glad jag är för din skull som verkar ha fått en sån fin kille :)

2009-07-10 @ 19:00:26
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Josse

Du tog den bilden själv med min mobilkamera ;)

2009-07-13 @ 19:39:28
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Fanney

eller hur, dom är ju bäst säger jag, duborde börja lyssna på dom gamla av deras låtar, sååå sjuuuukt brraaa(Y)(Y)(Y) (K)(K)(K)

2009-07-15 @ 22:39:23
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _