Götet <3

Godkväll vänner!
Får bli en snabb update för jag är rövtrött ><(fast jag sov till halv ett!)
Igår lekte jag med Isabelle, vi solade och jag fick presenter (Bakformar med Zebra motiv bara för att jag gillar att baka Cupcakes, Best friends Tea och 4 stycken skivor med massa bra hardstyle på <3). Efter solningen gick vi runt i lite butiker, hamnade inne på JC där Issa hittade ett par grymt snygga solglasögon, tummen upp för dem! och jag hittade ett skit snyggt brett svart nitarmband, läcker som fan och passar super till mina nitsandaler, ska försöka ladda upp en bild på detta :)
Issa blev pepp och vi blev sugna på bärs, efter många om och men fick vi tag öl! (fattigt att inte vara 20. . .) Vi åkte till sätila och satte oss vid Lygnern och pratade, skrattade och hade SKIT SKOJ! mer sånt babe <3

Imorgon blir det stan (the one and only, GÖTEBORG) med mamma. Åker in tidigt käkar frukost på nåt mys ställe och sedan drar vi igång med shopping! Jag vet iallafall att jag ska köpa ett jätte snyggt halsband på JC, sen blir det spara pengar till den eventuella utomlands resan i höst med FunnyBunny m.f (Y)

Nu rullar min ögonlock snart ihop så jag får ta de få stegen till sängen och slockna!
Sov gott med Er, puss puss <3

Jag saknar studenten :')




Postat av: sharajo

saknar också studenten :) annars bra ?

kram

2009-07-24 @ 19:06:57
URL: http://sharajo.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _