Fredag och sånt. . .

Yes now i'm back! Nu har jag äntligen tid att blogga igen, haft fullt upp känns det som ända sedan förra Torsdagen. . .
Jag har precis varit nere vid sjön och tagit ett bad, passade på att tvätta håret för att det är så skönt att göra det i sjön :) Hatar dock de små asen som bits, blinningar (stavas?), fick en jävel som bet mig på handen preciiiis bredvid mitt myggbett jag fick igår, härligt, NOT!

Antar att ni är nyfikna på hur helgen i Småland blev osv, then here you go:
Vi kom ner till campingen i Ankarsrum i fredags och fick en stuga vi skulle sova i (jag, mamma & pappa), liten men helt okej timmer stuga. Mamma vägrade sova under pappa i tvåvåningssängen eftersom den sviktade som FAN när han låg där, så hon låg på två madrasser på golvet och jag i en alldeles egen säng såklart. Måste tillägga att camping livet är nog absolut inte min grej då jag sa till mamma efter första natten i stugan "Mamma vi kan väl ta någon weekend I göteborg på Hotell efter detta va?!" Haha. Jag Klarade mig iallafall igenom en dusch (som förövrigt vi delade med de andra på campingen) på lördag morgon, fixade mig iordning och beredd för 60 års kalajs för min moster.
Framåt kvällen anlände släktingar m.m och vi fick god grillad mat och drack gott, trevligt! Kan hända att jag missbrukade alkoholen lite och blev för rund under fötterna, men vad fan gör det?! Haha det slutade iallafall med att jag och min andra moster var onyktra och glada!
På söndagen var jag oerhört seg, vinfylla=HUVUDVÄRK!, vi åkte iallafall vidare till min morfar i Västervik där vi stannade och hade det lugnt tills i Tisdags då vi åkte hem igen. I Måndags åkte i in till stan i Västervik och shoppade på bla Lager 157, H&M osv (måste säga att de har väldigt dåligt utbud med klädbutiker där). Jag fick iallafall köpt 2 st Björkvin tröjor, 1 par jeans ONLY, 1 leopard sjal H&M, 1 par skor PLAYBOY, 1 par solglasögon TRIPLE X STHLM.


I tisdagskväll kom Jens hit, vi gick ner till sjön och jag badade och vi fick några härliga sommarkvälls kort! På Onsdagen åkte vi hem till honom, sen dess har vi bara haft det mysigt och njutit utav tiden. Han är bäst min snygging <3
Imorgon åker jag till Susanne i Fritsla och tillbringar natten där sedan far vi till lygnevi och festar och kikar på Robert Gustavssons band Rolandz, det ska bli skit skoj!

Här kommer en resume av min senaste vecka i bilder




Och några COOLA bilder på mig i mina nya kläder



Och till sist vill jag ladda upp en låt som jag vill tillägna
Kärleken - Vänskap - Minnen för livet



Postat av: Fanney

tillägnad vem =O

2009-07-17 @ 22:33:25
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _