Söndag. . .

. . . och jag är faktiskt riktigt lycklig, tror det beror på vädret och att vi far till Knarrholmen idag. Tror det ikommer bli en riktigt mysig vecka :)
Tänkte uppdatera lite såhär innan vi åker, har egentligen inte så mycket att skriva. Men iallafall så messade jag lite med Fanney igår och det kändes grymt skönt, dock inte att hon stannar kvar i Luleå, men det får bli en resa dit har jag bestämt, vad säger du om det? ;)
Jag & Jens låg och snackade lite om Annie och Puttes kräftskiva som kommer, den 22 Augusti, vi pratade om att det skulle bli riktigt kul, en fest man längtar till. Och jag och Annie har så jävla kul ihop! jag blir lycklig när jag hittar nya människor som jag har as kul med, sånt behöver jag ^^,

Nej, nu sitter det en snygging i min säng och ser ut at ha skit tråkigt medans jag bloggar ;) Jag får vara social och ni får ha en superbra vecka så hörs vi nästa Söndag igen!

Kyssar & kramar <3


Skruva upp volymen och njuuuuut!



Postat av: Annie

Ohja, jag hade verkligen behövt en Pao.. Jag behöver en pao var och varannan dag så se till att pallra dig hit när du är hemkommen från skärgården :D

2009-08-02 @ 21:06:06
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh min älskade lilla Pauline vad glad jag är att jag har dig :D <3

2009-08-02 @ 22:25:42
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Det hade vart skit kul ju :) Men det skulle bara funka om vi får tag i bil.. Hur det än blir så vill jag träffa dig och du måste berätta om din vecka på knarrholmen :D

2009-08-11 @ 11:09:04
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Nejdå för mig spelar det ingen roll. Det blir trevligt vilket som skulle jag tro.. Jag ska be Putte kolla detta med bil. Om våran går igenom besiktningen imorgon så kanske man kan ta den!! Verkar dock inte så ljust på bilfronten just nu så vi får se..

2009-08-11 @ 20:15:05
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _