Oh my god!

sitter här alldeles mätt efter att ha ätit en mycket god Vegetarisk lasagne som jag lagat, för ni som inte visste är jag Vegetarian sedan ca 6 år tillbaka och är väldigt nöjd med det valet och att ha det som livsstil.
Jo, just det. Jag har suttit här framför datorn ett tag i dag och läst flera andra bloggar, och måste säga att det är helt sjukt hur mycket skit det skrivs! Jag var t.ex inne på en känd bloggares blogg,ska ej nämna några namn, hon snackade ner andra bloggare,inklusive hennes vänner, via text och videoinlägg. Hon trodde hon kunde säga och göra hur som hur som helst, men där har hon verkligen fel. För hon är också människa som oss alla andra, hon kommer förlora på det där en dag. Jag menar, tycker inte ni att den såkallade "kända" blogg världen är förjävlig egentligen? Nej tack, lite mer vett och etikett vill jag be om!

Tillägnar denna låten alla bloggare!




Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt nio, käkade frukost och följde med mamma ner till byn när hon skulle till Optikern. Mycket annat finns det inte att göra när man inte har jobb. Men jag gick in på arbetsförmedlingens hemsida igår och började med mitt CV, gjorde lite test osv. En bra början. . . vet ej dock om jag vill jobba eller plugga nu.
Visst ja, jag fick hem en rabatt från H&M med 10 %, den får jag ta att utnyttja. Älskar verkligen H&M:s HOME-sortiment!
Imorgon ska jag och susanne antagligen en sväng in till Borås, käka lunch eller ta en fika :)

Tänkte bara ta en snabb och kass dagens outfit:
Randig långärmad tröja från Gina tricot, lite äldre men går fortfarande att använda till allt!
Svart kjol från Gina tricot, ett av mina favorit plagg.
Dolce&Gabbana klockan, som fick tas av när jag lagade mat och aldrig kom på igen ;)


Ha en fortsatt bra dag, puss på Er<3



Postat av: Josse

Randigt funkar alltid! :)

2009-08-12 @ 17:10:40
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Josse

Randigt funkar alltid! :)

2009-08-12 @ 17:10:58
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, du är jättefin! Passar i allt dessutom, fy dig! <3



Konstiga klädstorlekar, jo tack! Vet inte om det är jag som är smal upp till och bredare ner till, men något är de med stylebystars som inte passar mig :P Synd, för dom har fruktansvärt snygga kjolar och klänningar! De har en leopard kjol på rea ;) Kanske något för dig?



Ta hand om dig <3

2009-08-12 @ 20:24:21
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag fattar faktiskt inte hur nån kan passa i det ;/ Men, men!



Ja, kika in kjolen! Tänkte direkt på dig ;)

2009-08-12 @ 21:23:29
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, just de! Där fanns ett par! Har för mig att jag sett dom i butik också. Kika på dom på hemsidan och dom ser för jäkla fula ut, och lååååg klack. 5 cm! Men men, kanske dyker upp fler! :)

2009-08-13 @ 12:02:25
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _