Nu så. . .

. . .är jag tillbaka igen, efter en nästan underbar vecka på Knarrholmen, i Göteborgs skärgård, och kan blogga lugnt och ostört igen.  När jag säger "nästan underbar vecka" menar jag såklart att när vi kom dit på Söndagen var det självklart inget bra väder, mulet och grått. Och så fortsatte det i två hela dagar, fast med regn också! Och där satt vi, fyra personer, i en stuga med bara en radio och korsord som sällskap, låter inget vidare va? Nej... vi åkte in till stan en snabbis på måndagen, kikade i lite butiker och sånt skoj. Jag köpte inget denna gång, kände mig lite små snål på något vis, illa! Jens hade däremot mer shopping flyt :) ( kanske berodde på mig berömda shopping hjälp ;) ). Måste bara tillägga att resan hem till ön blev ett helvete. Spårvagnar som hade tekniska problem, spårvagnar som inte kom, spårvagnar som var sena och fick vända, av och på, av och på hela tiden! Och till sist missade vi båten . .jaha, nästa båt går om ca 4 timmar. Till slut fixade pappa så vi fick åka med en båt som körde förbi vår Ö, underbart!
Tisdagen spenderade vi ett par timmar på frölunda torg, där det var ett riktigt trevligt shopping centrum måste jag säga, får nog bli mer visiter där. Jens köpte två snygga shorts och det enda jag hittade var ett par små lila örhängen, vilket jag var nöjd med :)
Onsdag, Torsdag blev bara att pressa i solen, för det blev helt underbart väder! Josefin och Vincent kom en dag och hälsade på, mycket trevligt!
Jaa, vad ska man mer säga? jo, i fredags hade jag mer shopping tur. Åkte in till stan och mötte upp Jens (som hade varit på vallaran i Falkenberg), för lite mys och shopping. Vi turades om att gå in i både tjej och kill butiker och allt gick riktigt bra. Jens hittade ett par snygga chinos på JC och en vit fin T-shirt på Jack & Jones, jag hittade beiga jeans leggings på Gina tricot (MYCKET NÖJD!) och ett par bruna läder stövlar i läder och ankelhöjd, med liten kilklack, på Din sko. På kvällen var det planerat utgång med Jens vänner, tyvärr blev jag ensam tjej men hade väldigt kul ändå. Vi hann besöka PC, RioRio & The Queens. Killar är inte så dumt umgänge ändå ;)
På lördagen åkte vi hem till Mark igen, suck...

Idag har jag varit och fikat hos min kära Susanne, jag köpte med mig fyra stora bullar från Hemköp och det satt vi och mumsade i oss medans vi drack kaffe och tjötade, riktigt mysigt, snart igen stumpan? <3

Jaha, nu ska jag väl ta mig an det stora uppdraget att ladda upp en massa bilder från veckan som gått, fast ni får bara nöja er med några stycken :P

Ha det underbart så ska jag skriva snart igen!


Just det, måste ju ladda upp en bild på min nya frisyr. Såhär kan det gå när Pauline får en Impuls att hon ska ha lugg!




Postat av: Fanney

så länge har jag varit borta belive it or not haha, hur det blir är suddigt grått och oklart, ungefär som era första dagar på ön:P



jag älskar åxå den låter mjau^^

2009-08-11 @ 21:59:54
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: angelica

Neeej, tycker du det? :/ Konstigt de där.



Du är snygg snygg snygg i håret !

2009-08-12 @ 12:51:12
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _