I think im loosing it ... or am i?

tjohej nu är jag här igen, efter ett par dagar igen som vanligt :/ Nu har jag iallafall samlat nya krafter efter mitt senaste inlägg om man säger så. Jag känner mig lycklig igen helt enkelt :)

Jag kan väl börja att berätta att vi for till Liseberg i fredags, jag, syster Josefin och sonen vincent, Jens och min lilla Mamma. Riktigt trevligt, fast medans jag och Jens ville åka balder, spinrock och parisehjulet åkte lilla Vincent farfars bilar och sånt annat kul för barn i hans ålder, alltså ca ett och ett halvt år. Vi träffades och käkade god mat på restaurangen Trebello sedan skildes vi åt igen. De åkte hem mycket tidigare än oss, men det är ju för en liten kille som Vincent orkar inte hålla igång en hel dag hihi. Ja, jag träffade söta Johanna där också (föredetta klasskamrat) och hennes son Emil, vilken söt kille! det var verkligen jätte kul att ses igen, glad för hennes skull att allt går så bra. Så ses vi igen på Annie & Puttes kräftskiva på Lördag, vilket jag längtar mycket till förövrigt!
I Lördags kom moster med familj från Oxelösund igen, de stannade över natten för att sedan åka till Knarrholmen på semster en vecka de också. Det blev grillat, dock med världens tråkigaste regn väder utanför, god dricka och sällskap. Senare på kvällen gick vi alla ut i baren där det spelades musik från blandade årtal!

Idag har jag varit nere på byn, medans min syster var hos barnmorskan passade jag Vincent. Mamma tog en paus från arbetet och vi käkade lunch på Punkten, tacobuffé, mums!
Jag köpte ett halsband från JC som jag velat ha i ett par veckor nu, som jag inte hittat i stan, och ett par Leopard <3 örhängen från Lindex!

Köpte också en ny rakhyvel, Venus med aloe vera, hoppas på att den funkar för mig då jag får världens röda utslag som jag syftar på är allergi. Usch påtal om allergi så har jag fått utslag över min navel piercing, så får antagligen byta från mitt fina nya till läkstaven, då man kanske inte vill utmana ödet....

Japp imorgon ska jag försöka få med mig Jens till Kungsbacka för att se om jag hittar nått att ha på mig på Lördag. Nu ska jag ta nåt att käka, ta hand om Er <3

(Laddar upp bilder från fredag & lördag +ett par fina på mig och Jens)








Postat av: Annie

Din syster ska väl ha närsomhelst nu? Vad roligt att du träffade Johanna och Emil :D Saknar dig hjärtat!!

2009-08-17 @ 20:50:15
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Sussie

Han ser ut att vara världens snällaste kille :)

Lycka till!

2009-09-02 @ 13:24:03



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _