I hate this part right here

Yeeees i'm a bad, bad person!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag, men har lixom känt mig less på något vis. Inget vidare blogg humör, dessutom hade det varit surt för Er att läsa min blogg under tiden ;)
Det har hänt en jävla massa grejer, förra helgen var jag iprincip hela helgen hos Annie & Putte i Horred, massa tjöt och dricka både fredag och Lördag, mycket trevligt! Dessutom var festen hos Olle förra lördagen skit skoj, let's do it again please!
Fotograferingen som skulle blivit av i Tisdags, det blev aldrig av. Natalie kom aldrig ner och jag ville inte gå dit själv som ett fån, så en annan gång kanske. . .
Sååå, just det, vet inte om jag nämnt det men Jag och Fanney hade ju planerat en utomlandsresa i höst, men det sket sig också, pengar och sånt. Palla, då får det vänta eller nåt. Mer planering´säger jag till de som ska resa någonstans :P

Öum, sen vet jag inte om det har hänt så mycket mer i mitt liv, haha. Tror jag börjar få en sån där "jag har inget jobb och är deppig" period, och det är ju inte bra. Jag som annars är en jävligt glad och positiv människa, får rycka upp mig, söka jobb för fan!

Imorgon åker jag med familj + Jens till Knarrholmen i Göteborgs skärgård, tillbringar en hel vecka där med sol,bad och avkoppling förhoppningsvis, ska bli skönt. Hade gärna gått på Way out west festivalen nästa fredag, men sista färjan går halv ni, kanske fixar det, vi får se :)

Föresten så har jag och Jens varit ihop i en månad idag, så grattis till oss eller nåt.


Måste bara länka till StinaLee:s blogg, hon är en underbar bloggare och jag älskar hennes "nakenhet" i bloggen; http://stinalee.se/

I måndags hämtade vi ut paketet från H&M, såhär blev min säng med det älskade påslakanet m.m:


Nu ska jag gå och se om mamma ska neråt byn så jag kan sola lite, cya! <3



Postat av: emma magnusson

Hej, klart du kan fråga. Visst kan jag göra det. inte idag. men kan börja med ngn imorn eller ngt ? :) du får gärna skicka bilder och så om du vill ha det med på eller ngt ? :) kram.

2009-08-01 @ 15:59:34
Postat av: Annie

Grattis till er :D

2009-08-02 @ 01:32:56
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: sharajo

hejhej pau jag har skaffat en ny blogg:) blev så trött på den gammla :). JAg håller med !! det blev hur snyggt som helst!!

puss

2009-08-04 @ 18:36:04
URL: http://mylifewoldsuck.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _