En helt vanlig dag...typ

Yes, här sitter jag och lyssnar på Hardstyle högt som fan, det behövs ibland, får mig på andra tankar. Fick några riktigt bra utav söt Issa när jag fyllde år faktiskt :)
Jo jag fick med mig Jens idag, så vi for till Kungsbacka runt tolv tiden och vi fick dessutom härligt väder också, najs! När vi väl kom till Kungsbacka var det fullt av massa folk på stationen, antar att det var pga att skolorna har börjat nu? kändes konstigt att stå där bland alla som tjötade scheman och kurser hit och dit, medans jag antagligen aldrig mer ska sätta min fot i en skola igen o_O
jaja, vi gick iallafall bort till Kungsmässan där jag tänkte hitta något fint att ha på mig på Lördag, jag gick in i typ varje butik som har tjejkläder, men hittade INGET! det fanns bara massa tråkiga höst kläder, förstår de inte att det är på hösten och vinterhalvåret folk festar som mest?! jag får väl använda min fantasi och mixa ihop något med det jag har här hemma + mina nya smycken då ;) är sugen på ett guldfärgat nagellack, kanske åker till byn och ser om de har det på lindex. . .

 Här är dagens outfit och bilder från dagen;
-Grönt linne från JC
-Brunt linne från H&M
-Jeans, gamla och slitna, från ONLY
-Svarta paljett converse all star
-Svart nitarmband JC
-Halsband JC




nu hade jag tänkt njuta utav mer hardstyle och kvällssolen och låta era öron njuta lite också, så höj basen och ljudet!

(ska helst lyssnas i HQ)



Postat av: Annie

Ok, jag undrade bara för att du skrev i den förra kommentaren att HON är beräknad till fredag :P Eller du kanske menade josefine? eller nåt, hahaha.. Om inte lindex har det där nagellacket kan du ju faktiskt kika in på parelle med..

2009-08-18 @ 18:59:16
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja, jag håller med! Nu är det faktiskt dags ;) Fina kläder, det linnet är så snyggt när man är brun, som du :)

2009-08-18 @ 19:35:58
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: angelica

Du är fin =) Gillade halsbandet! :)

2009-08-18 @ 19:57:34
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _